Mededelingen en besluiten uit de bestuursvergadering van 17 april 2023

Op 4 mei is KMD in verband met de dodenherdenking vanaf 19.30 uurgesloten.

Voor volgend seizoen is KMD nog op zoek naar een nieuwe verzorger en trainer voor de JO19. Mocht u interesse hebben of iemand kennen die mogelijk geïnteresseerd is? Tip dan Patrick Kriek via technischezaken@sv-kmd.nl.

16 april is een grote delegatie van zo’n 150 KMD-ers uit de jeugd op bezoek geweest bij ADO – Almere. Ondanks dat ADO uiteindelijk net niet gewonnen heeft, was het een erg gezellige en geslaagde middag!

Na het opstarten van de sfeeracties door de jeugdleden bij de wedstrijden van KMD 1, worden er nu plannen gemaakt om unieke KMD sjaaltjes te gaan verkopen op de club. Binnenkort volgt meer informatie, voor nu nog even geduld!

Volgend jaar is het 50 jaar geleden dat de damesafdeling van KMD is opgericht. Dat is een feestje waard! Op dit moment voetballen er zo’n 130 dames en meisjes op onze vereniging. Komende periode zal bekeken worden hoe we deze mijlpaal gaan vieren.