7 x 7 vol liefde

Voor voetbalvaders die willen voetballen

Ouderdom maakt dat voetballers soms moeten afhaken. En de achterblijvers zoeken dan naar vers bloed in het team. Één van de leukste teams van KMD, het 7x7 team (35+), zoekt nieuwe aanwas! Kom gerust eens langs en ervaar ons uitgebreide voetbalarrangement, waar we je met liefde welkom heten.

Ben jij een voetbalvader die zo nu en dan zelf ook een balletje wil trappen, en zijn kind(eren) wil laten zien dat papa niet alleen goed over voetbal kan práten, dan ben je welkom in ons team.

Dit maakt het voor jou aantrekkelijk:

Ø We spelen maar 15 wedstrijden per jaar, dus je kunt ook vaak andere dingen doen op de zaterdagen.

Ø We spelen altijd van 16.30 uur tot 17.30 uur, waardoor je altijd eerst je eigen kind(eren) kan zien voetballen.

Ø Alle wedstrijden worden in Het Westland gespeeld. De competitie wordt buiten de KNVB om geregeld.

Ø Wedstrijden zijn over een half veld, zonder scheidsrechter en lekker gemoedelijk.

Ø En je snapt het al, ook na de wedstrijd is het altijd nog lang gezellig.

Geïnteresseerd? Bel met Robert van der Valk, telefoonnummer 06 20427616

download download