Mededelingen en besluiten uit de bestuursvergadering van 30 augustus 2023

Voor in de agenda: op 16 september organiseert de feestcommissie het eerste feestje van het seizoen. Na de wedstrijd van KMD1 tegen SSS is het tijd om te Blijven Hangen!

Yannick, speler van de JO16, zit in de jeugdraad van de KNVB. Yannick heeft tijdens  de bestuursvergadering vertelt dat zijn ambitie is om dit seizoen ook op KMD een jeugdraad op te zetten. Samen met zijn vader organiseert Yannick binnenkort een gezellige avond voor betrokken jeugdleden om te sparren over verschillende onderwerpen.

De langverwachte LED verlichting gaat er nu echt komen. Vóór de winterstop verwachten wij dat de lampen lang de velden van KMD vervangen zijn door LED verlichting.

Voor de keuken zoeken we volwassen vrijwilligers die één keer per twee maanden de keuken willen opstarten op zaterdagochtend (apparatuur aanzetten, groenten snijden, pindasaus opwarmen etc). Momenteel ligt deze taak bij slechts vier vrijwilligers. Wil jij ons af en toe helpen? Mail dan naar Dide (keukencoördinator) via secretaris@sv-kmd.nl (mailto:secretaris@sv-kmd.nl).

De contributie zal binnenkort weer geïnd worden via ClubCollect. Hou je mail in de gaten voor het betaalverzoek.

Na de eerste zeer succesvolle editie, zal op zaterdag 1 juni de tweede editie van het Sem Steijn toernooi plaatsvinden. Jaco van der Tang is samen met de andere leden van de toernooi organisatie weer aan de slag gegaan om weer een fantastische editie neer te zetten.

Binnenkort kunnen via Jumbo Koorneef weer plaatjes worden verzameld voor het KMD voetbalplaatjesboek. Afgelopen zaterdag zijn de eerste foto’s gemaakt voor het boek. Veel hulde aan de strakke organisatie, waardoor het maken van de foto’s heel gesmeerd liep.

De Algemene Ledenvergadering zal dit jaar plaatsvinden op 10 november 2023. Zetten jullie deze in je agenda?

bestuur bestuur