Je had erbij moeten zijn!

Met dank aan Wijnhuys van Schie en Ons Mam voor de heerlijke hapjes en wijnen!

“Je had erbij moeten zijn!”

Dit is de titel van het KMD boek met de geschiedenis van sv-KMD.

Op donderdag 21-09-2023 is hier een nieuw hoofdstuk bijgeschreven.

Een mooi samenwerkingsverband met MRVO hoofdsponsor van sv-KMD en sv-KMD sponsorcommissie.

Genodigde relaties van beiden werden getrakteerd op een unieke wijn-spijsbelevenis geheel verzorgd door Wijnhuys Van Schie uit Wateringen en lunchroom Ons Mam uit Naaldwijk.

Na de hartelijke ontvangst met bruschetta en een glas Bodega prosecco, werd namens het managementteam van MRVO iedereen door Caroline van Kester-Zwinkels alle gasten welkom geheten.

Sv-KMD voorzitter Peter van den Berg kreeg hierna het woord.  Hij benadrukte het belang van sponsoren en samenwerking/ samenspel van de vereniging en ondernemers.

Tussen de heerlijkste wijnen en uitstekend verzorgde en goed uitziende lekkere hapjes werden we bijgepraat door Jeroen de Vos (partner en fiscalist bij MRVO) over bedrijfsopvolging in goede en slechte tijden. Met de pakkende titel “There is nothing certain but death and taxes” nam hij ons mee in de mogelijkheden om zo slim mogelijk de bedrijfsopvolging te regelen met zo min mogelijk belasting te betalen.

Ruud Boer (bestuurslid sv-KMD en in het dagelijks leven directeur van de Bataafsche Teeken Maatschappij en auteur van het boek Brand Design heeft ons meegenomen op een, met mooie reclamefilmpjes gelardeerd verhaal over de “Derde Helft” voor je merk en hoe je je merk goed in de markt zet.  De kernwaarden zijn: “Relevant, Onderscheidend en Geloofwaardig” zijn.

Helaas zijn we daarmee aan het einde van een mooie avond gekomen want Ruud liet met zijn laatste woorden het fluitsignaal “einde wedstrijd” klinken.

Hierna is er nog lang nagepraat en kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde avond.

Wij nodigen allen die hier interesse in hebben om bij hun bedrijf een dergelijke interactieve bijeenkomst in samenwerking met sv-KMD sponsorcommissie te willen organiseren uit om contact met ons op te nemen. Sponsorcommissie@sv-kmd.nl (mailto:Sponsorcommissie@sv-kmd.nl)

Dank aan allen die er bij waren namens,

Caroline van Kester-Zwinkels, Martin Vreeswijk, Jeroen de Vos (MRVO)

Ruud Boer ( De Bataafsche Teeken Maatschappij, Brand Design)