Pupil van de Week

Lenn van der Schoor

Hoi! Mijn naam is Lenn van der Schoor en ik ben 11 jaar oud. Sinds de JO-7 voetbal ik op KMD. Veel familieleden en vrienden voetballen ook op KMD, zoals mijn vader en zelfs mijn opa voetballen nog. Net als mijn twee nichtjes en oom.

Nu speel ik in de JO11-1, dat is een super leuk team. In het veld sta ik linksback en ik vind het altijd heel erg leuk als ouders en opa’s en oma’s komen aanmoedigen. Ik help graag achter de bar en blijven hangen na de thuiswedstrijd van het eerste of van mijn vader is altijd leuk.

Ik ben bij wedstrijden van Feyenoord, ADO en het Nederlands Elftal geweest, de leukste wedstrijd was Nederland-Wales. In mijn vrije tijd speel ik graag Fortnite op de Switch of ben ik buiten met vrienden.

Natuurlijk gaat het eerste winnen van PGS VOGEL, ik denk dat het 3-2 wordt!

Groetjes van Lenn

Pupil-van-de-Week_Lenn_vd_Schoor Pupil-van-de-Week_Lenn_vd_Schoor