Pupil van de Week

Lynn van den Berg en Myrthe Kleis

Hoi, ik ben Lynn van den Berg en speel in de MO11!

Ik ben 9 jaar en ben 2,5 jaar geleden op voetbal gegaan bij KMD! Ik speel het liefst in de aanval.

Mijn favoriete clubs zijn KMD en PSV! Naast voetbal heb ik ook tennisles en verder houd ik van tekenen en knutselen. Mijn favoriete eten is pizza!😋

Ik vind het superleuk bij KMD en hoop hier nog lang te voetballen!⚽️

Groetjes, Lynn

Hoi,

Ik ben Myrthe Kleis, ben 11 jaar en speel bij de MO11-1. Ik ben vorig jaar begonnen bij KMD. Mijn nicht (Marit) speelt bij VR3. Het liefst speel ik in de verdediging. Ik vind het heel leuk om te voetballen met mijn teamgenoten. Mijn favoriete eten is McDonald’s. Mijn hobby’s zijn tekenen, schilderen en gamen. Ik heb het erg naar mijn zin bij KMD en hoop er nog lang te blijven voetballen.

Groetjes Myrthe

Ik ben Nida Ahsen Omerov en ik speel in de MO11-1. Ik speel sinds 1 augustus 2023 bij KMD. Ik ben de eerste van mijn familie die bij KMD speelt. Ik speel het liefste rechtsvoor. Het leukste aan KMD vind ik dat je snel vrienden maakt en dat je dingen samen doet. Het is heel leuk en grappig. Mijn favoriete eten is sushi, macaroni, patat, zee eten en takis met snoep. Mijn hobby’s zijn voetbal, tekenen, basketbal, dansen, zingen, eten, chillen, gamen, afspreken, buitenspelen, shoppen en stout doen.

Wat ik nog wil zeggen tegen de kmd-ers: Niks is fout, je doet je best en iedereen maakt weleens fouten niets komt door jou NOOIT DE SCHULD OP JE ZELF SCHUIVEN!!!

doei, Nida

Ik ben Vajèn Dooijenburgh en ik speel voor het 2e jaar in bij MO11. Ik zit al op KMD vanaf 2021 en ben begonnen bij de JO8. Mijn broer Ruben zit ook op KMD en zit in de JO13-2. Mijn favoriete positie is links voor, daar kan ik mooie voorzetten geven. Het leukst aan KMD vind ik dat ik me er altijd welkom voel en verder het voetbalteam waar ik in zit met mijn voetbal vriendinnen. Mijn lievelingseten zijn Mexicaanse nacho’s. Naast voetbal zit ik op dansles en maak ik graag armbandjes. En verder, ik hoop nog lang met mijn vriendinnen te blijven voetballen op KMD. Groetjes, Vajèn

Pupil-van-de-Week_NW Lynn_Mirthe Pupil-van-de-Week_NW Lynn_Mirthe
Pupil-van-de-Week_NW Nida_Vajèn Pupil-van-de-Week_NW Nida_Vajèn