Pupil van de Week

Noe en Ruben

Ik ben Noe van Rooijen en speel in de JO11-1, alweer mijn vierde seizoen bij de mooiste club van Wateringen. Ook mijn broer Lani voetbalt bij KMD (13-1).

Op het veld sta ik het liefst rechtsvoor waar ik graag mooie acties maak, voorzetten geef of belangrijke goals erin knal. Tegenwoordig speel ik ook af en toe op het middenveld en in de spits. Ik vond dat eerst best spannend maar ook dat gaat heel goed!
Naast voetballen speel ik graag met mijn vrienden buiten en ben ik gek op mijn hond Melez. Gamen vind ik ook erg leuk en ik speel dan het liefst Brawlstars of FC24. Mijn lievelingsclubs zijn ADO Den Haag, Real Madrid, Liverpool en Manchester City… en de allerbeste voetballers zijn Haaland en Vinicius Jr.

Ik kijk erg uit naar de wedstrijd van KMD1 zaterdag en hoop dat ze dik winnen!

Groetjes Noe

Hoi allemaal, mijn naam is Ruben van Hulst en ik ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 7a van CBS De Waterlelie. Dit jaar speel ik in het allerleukste team van KMD namelijk de JO11-1. Mijn positie is centrale verdediger, net als mijn broer Daan. Hij speelt in de JO13-2. Naast KMD is Feyenoord natuurlijk de mooiste club van Nederland. Samen met mijn vader ben ik al een aantal keer naar de Kuip geweest. Mijn favoriete spelers bij Feyenoord zijn Gimenez en Hancko. Ook kijk ik graag naar wedstrijden van buitenlandse clubs, zoals Manchester City, Arsenal en Real Madrid. Ik zou het heel erg leuk vinden om een keer naar een wedstrijd van Manchester City te gaan. Dan kan ik mijn favoriete speler Haaland in het echt zien. In mijn vrije tijd speel ik graag buiten met mijn vrienden of speel ik een potje FIFA (EAFC) op de PS5. Ik vind het heel leuk dat ik deze week pupil van de week ben en ik hoop dat we gaan winnen.

Groetjes Ruben

Pupil-van-de-Week_Noe_Ruben Pupil-van-de-Week_Noe_Ruben