Support KMD 1 tegen Laakwartier 1 in laatste thuiswedstrijd

Morgen speelt KMD1 de laatste thuiswedstrijd van dit enerverende seizoen.

Afgelopen dinsdag bereikten ze in een ware thriller tegen Duindorp de finale van de Halve Maan Cup op 15 juni tegen competitiegenoot Wilhelmus. Deze finale zal worden gespeeld op het terrein van s-Gravenzande. Tijdstip nog onbekend.

Terug naar morgen. Het team van Dennis en Willem wil zich morgen ”veilig” spelen. Dit moet gebeuren tegen directe concurrent Laakkwartier. Zowaar geen koekenbakkers!!

We verwachten zaterdag veel bezoekers op deze mooie lentedag om deze spannende wedstrijd bij te wonen. Voor enkele spelers wordt dit hun laatste thuiswedstrijd.

Het zou mooi zijn als deze spelers afscheid kunnen nemen met een klinkende overwinning. Neem dus toeters, vlaggen en trommels en kom onze jongens/mannen aanmoedigen.

Na afloop zal deze hopelijk succesvolle middag worden opgeleukt met een DJ.

Tot morgen!!

2023 Laakkwartier 2023 Laakkwartier