Nieuwe verzorger van de KMD selectieteams

Beste KMD-leden,

Martin Burgmeijer is de nieuwe verzorger van de KMD selectieteams. Martin heeft besloten om de overstap te maken van DSO naar KMD. Door deze transfer keert hij terug naar zijn oude liefde KMD, waar hij als selectiespeler veel plezier heeft gehad. We zijn dan ook verheugd dat hij zijn carrière als verzorger voort wil zetten bij onze club.

Martin heeft gewerkt met diverse sportteams en atleten, en heeft bewezen een uitstekende verzorger te zijn die spelers op professionele wijze ondersteunt en begeleidt.

Wij zijn ervan overtuigd dat hij een waardevolle toevoeging zal zijn aan onze staf en dat zijn kennis en kunde zullen bijdragen aan het welzijn en de prestaties van onze spelers. Laten we hem van harte welkom heten en hem ondersteunen in zijn nieuwe rol bij KMD.

Met sportieve groet,

Pieter Martens