Doe mee met de KMD Reanimatietraining – Red een Leven!

Doe mee en maak het verschil

Doe mee met de KMD Reanimatietraining – Red een Leven!

Bij sv KMD vinden we veiligheid en zorg voor elkaar enorm belangrijk. Daarom organiseren we ook dit jaar weer een reanimatietraining voor al onze vrijwilligers. Net als vorig seizoen geven we je de kans om deze essentiële vaardigheid te leren of op te frissen.

Data: Vrijdagavond  4 en 18 oktober ( Exacte tijden volgen)
Voor wie: Alle vrijwilligers van sv KMD

Een hartstilstand kan iedereen overkomen, zowel binnen als buiten het veld. Hoe meer mensen weten hoe ze moeten reanimeren, hoe groter de kans dat we levens kunnen redden. Deze training geeft je de kennis en het vertrouwen om snel en effectief te handelen in een noodsituatie.

Heb je interesse? Meld je dan aan via dit formulier (https://forms.gle/hp6C8qhWunnbv7A56)en help ons samen een veilige omgeving te creëren bij sv KMD. Op basis van de aanmeldingen maken wij een definitieve planning en indeling.

Laat zien dat je betrokken bent, doe mee en maak het verschil!

reanimatie cursus reanimatie cursus
2023-09-29 19.42.01 2023-09-29 19.42.01