Start van het seizoen

Het seizoen is weer start

Zaterdag 7 september gaat bij de jeugd het seizoen weer van start en bij de senioren spelen we een bekerwedstrijd. De afgelopen weken hebben we met zijn allen hard gewerkt om de teams samen te stellen, zijn de materialen door Stef en Arthur klaargemaakt, is Roos bezig om alle trainers en leiders te voorzien van kleding, zijn de gebouwen netjes gemaakt door de onderhoudscommissie en zijn alle spelers intensief aan het trainen. Het seizoen kan nu echt van start.

Ook in de kantine hebben we het nodige vervangen om het seizoen aan te vliegen. Zo heeft Dennis de koelkasten en koffiemachines vervangen. Dit was na jaren trouwe dienst echt nodig.

Led-verlichting

Vorige jaar hebben we nieuwe Led-verlichting op veld 3 en 4 gekregen. We waren erg blij om eindelijk de oude energie slurpende lampen te vervangen. Echter de nieuwe lampen gaven een stuk minder licht dan gehoopt. Tijdens trainingen en avondwedstrijden was het simpelweg te donker om alles goed te zien. Wij en vele andere verenigingen uit de gemeente hebben dit aangekaart. Daarom is besloten om verschillende velden de lichtintensiteit te verhogen. De nieuwe lampen worden van vrijdag 6 september bij ons geplaatst. Hopelijk gaat dit soepel en snel en kunnen we snel genieten van voldoende licht op onze velden.

Triest nieuws

Afgelopen donderdag bereikte ons het trieste nieuws dat Hans Roobol is overleden. Hans speelde velen jaren in het eerste als aanvoerder van KMD. Als laatste man had hij een mooie uitstraling en als een echte kapitein op het schip nam hij zijn team mee. Om zijn sterke wedstrijdmentaliteit en zijn uitstekende kop kwaliteiten wordt hij nog steeds geroemd.

Hans behoort tot een echte KMD-familie. Zijn zonen Barry, Johan en Martijn speelden ook velen jaren bij ons en ik heb zelf nog mogen samenspelen met hen. Barry is nog steeds actief betrokken bij de club, zijn zoon speelt bij ons in de jeugd en hij verzorgt voor ons de Ledenadministratie. De rouwkaart zal op de site worden geplaatst.

Vacatures

Een vereniging kan pas goed functioneren wanneer alle vacatures zijn ingevuld. De vrijwilligers zijn het fundament van de vereniging en kan niet zonder. Bij openstaande vacatures komt het extra werk weer vaak op de schouders van de bestaande vrijwilligers waardoor de workload snel te hoog wordt. Dus help graag om dit zo snel mogelijk in te vullen:

- Bestuurslid Technische Zaken: Deze vacature staat inmiddels bijna een jaar open. Ondanks vele oproepen is hier nog steeds geen gehoor aan gegeven. Deze positie moet zo snel mogelijk worden ingevuld! Contact via voorzitter@sv-kmd.nl (mailto:voorzitter@sv-kmd.nl)

- Technisch Coördinator Senioren: Voor komend seizoen zijn we op zoek naar een Technisch Coördinator voor de senioren. Hier vallen de teams KMD 1, 2, O23-1 en VR1 onder. Contact via voorzitter@sv-kmd.nl (mailto:voorzitter@sv-kmd.nl)

- Sponsorcommissie: We hebben per direct een uitbreiding nodig bij onze sponsorcommissie. Vind jij het leuk om sponsors te benaderen, contacten daarmee te onderhouden of een bijdrage kan leveren om onze sponsors in de schijnwerpers te plaatsen dan horen we graag van jou.Contact via sponsorcommissie@sv-kmd.nl (mailto:sponsorcommissie@sv-kmd.nl)

- KMD Selectie: we zijn op zoek naar een vlagger voor KMD1 en een leider voor KMD2. Contact via voorzitter@sv-kmd.nl (mailto:voorzitter@sv-kmd.nl)

Patrick-tegel Patrick-tegel