Grote Club Actie

Beste KMD-leden,

Op 21 september gaat de Grote Clubactie weer van start! Dit is voor onze club een belangrijke kans om geld in te zamelen voor de jeugdafdeling. Dit jaar willen wij het opgehaalde bedrag besteden aan diverse dingen voor de jeugd.

Uiteraard zijn er mooie prijzen te winnen! De verkoper met de meeste verkochte loten mag Pupil van de Week zijn bij een thuiswedstrijd van het eerste elftal. Ook voor de tweede en derde plaats hebben wij leuke prijzen klaarliggen!

Dit jaar verkopen wij geen papieren loten. Ieder kind krijgt een kaart aan een keycord. Op elke kaart staat een persoonlijke QR-code. Deze kan gescand worden en vervolgens kunnen op die wijze alle gegevens worden ingevuld. Afgelopen jaren is gebleken dat er heel veel verkoop verloren ging omdat de Iban-nummers vaak niet kloppen.

Doe allemaal mee en help ons het doel te bereiken. Samen maken wij KMD nog mooier!

Mochten er vragen zijn zit ik zaterdagochtend 21 september tot 12 uur in de commissie kamer.

Wij hopen uiteraard het record van afgelopen jaar te verbreken💪🏻

Sportieve groet,
Rowitha van Gaalen