Contributie inning seizoen 2024-2025

Beste KMD-leden,

We willen jullie graag informeren over de uitbreiding van onze samenwerking met ClubCollect. Sinds het seizoen 2017-2018 maken we met veel tevredenheid gebruik van de diensten van ClubCollect voor de inning van onze contributies. Vanaf het seizoen 2024-2025 zal deze samenwerking verder worden uitgebreid.

Uitbreiding van de samenwerking met ClubCollect
Vanaf het komende seizoen zal ClubCollect een grotere rol spelen in het proces van contributie-inning. Zoals gebruikelijk zullen jullie ook dit seizoen een betaalverzoek ontvangen van ClubCollect voor het voldoen van de contributie. Nieuw is echter dat bij het uitblijven van een betaling, ClubCollect nu ook de opvolging van onbetaalde facturen voor hun rekening zal nemen. Dit houdt in dat leden die niet tijdig betalen, door ClubCollect benaderd kunnen worden, bijvoorbeeld via een telefoontje.

Daarnaast zal ClubCollect ook verantwoordelijk zijn voor het beantwoorden van vragen die leden hebben over de contributiebetaling. ClubCollect is volledig op de hoogte van het contributiebeleid van SV KMD en zal jullie hierin zo goed mogelijk van dienst zijn.

Wijzigingen in de contributie-inning
We willen jullie ook graag informeren over enkele wijzigingen in de manier waarop de contributie kan worden betaald:

Betaling in max 7 termijnen:

Leden hebben nu de mogelijkheid om de contributie in maximaal 7 termijnen te betalen. Let wel, per termijnbetaling wordt er €1,00 extra in rekening gebracht. Dit betekent dat betalen in bijvoorbeeld 6 termijnen €6,00 extra kost. Als je de contributie in één keer betaalt, zijn er geen extra kosten aan verbonden.

€3,50 boete bij gestorneerde incasso:

Wanneer een incasso mislukt om welke reden dan ook, wordt een boete van €3,50 in rekening gebracht. We adviseren daarom om ervoor te zorgen dat er voldoende saldo op de rekening staat op het moment vanincasseren. Via je persoonlijke betaalpagina bij ClubCollect kun je zelf aangeven op welke datum van de maand je wilt dat de incasso plaatsvindt. Dit geeft je meer flexibiliteit en controle over de betaling van de contributie.

Wij vertrouwen erop dat deze uitbreiding van de samenwerking met ClubCollect een positieve bijdrage zal leveren aan een nog efficiëntere inning van de contributies. Mocht je vragen hebben over deze veranderingen, neem dan gerust contact op met de ledenadministratie via ledenadministratie@sv-kmd.nl (mailto:ledenadministratie@sv-kmd.nl)

Met sportieve groet,
S.V. KMD