Vacature: Secretaris bij SV-KMD

Locatie: Wateringen

Uren per week: Vrijwillig, circa 2-4 uur per week

SV-KMD is een bruisende en ambitieuze voetbalvereniging in Wateringen, waar plezier en prestaties hand in hand gaan. Met een betrokken en enthousiaste groep vrijwilligers werken we samen aan een mooie toekomst voor onze club. Om onze vereniging nog beter te laten functioneren, zijn wij op zoek naar een nieuwe Secretaris.

Functieomschrijving

Als secretaris ben je een belangrijke schakel binnen het bestuur van SV-KMD. Jij zorgt ervoor dat de administratieve en organisatorische zaken van de vereniging op rolletjes lopen. Je ondersteunt het bestuur en zorgt ervoor dat alle afspraken en besluiten worden vastgelegd en opgevolgd.

Taken en verantwoordelijkheden:

- Beheren van de inkomende en uitgaande correspondentie (zoals e-mails en brieven);

- Opstellen en verspreiden van de agenda voor bestuursvergaderingen;

- Notuleren van bestuursvergaderingen en zorgen voor correcte vastlegging van de besluiten;

- Sturing geven aan de ledenadministratie;

- Behandelen van officiële correspondentie met de KNVB en andere instanties;

- Coördineren van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV), inclusief de voorbereiding van de stukken;

- Algemene administratieve ondersteuning van het bestuur.

- Neemt maandelijks deel aan de bestuursvergadering.

Wie ben jij?

Wij zoeken iemand die:

- Affiniteit heeft met voetbal en/of vrijwilligerswerk binnen een vereniging;

- Organisatorisch sterk is en nauwkeurig werkt;

- Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden heeft;

- Zelfstandig en proactief is;

- Ervaring heeft met administratieve taken (ervaring binnen een sportvereniging is een pré, maar geen vereiste);

- Teamspeler is die graag zijn/haar steentje bijdraagt aan een bloeiende club.

Wat bieden wij?

- Een uitdagende en verantwoordelijke vrijwilligersfunctie binnen een gezellige en ambitieuze vereniging;

- De kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan de toekomst van SV-KMD;

- Deelname aan activiteiten en evenementen van de club;

- Ondersteuning vanuit het bestuur en de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.

Interesse?

Ben jij de betrokken en georganiseerde persoon die wij zoeken? Stuur dan je motivatie en eventuele vragen naar voorzitter@sv-kmd.nl (mailto:voorzitter@sv-kmd.nl). We kijken uit naar jouw reactie!

Sluitingsdatum: 01-11-2024

Samen werken we aan een succesvolle toekomst voor SV-KMD!

download download