KMD JO11-1 juicht voor Sem Steijn

Drie punten voor Twente en een mooie dag voor de KMD jeugd

Zondag was een bijzondere dag voor de voetballers van KMD’s JO11-1 van vorige seizoen. De enthousiaste teamleden reisden af naar het stadion van FC Twente om voormalig KMD speler, Sem Steijn, aan te moedigen tijdens de spannende wedstrijd tegen NAC Breda. Dit mooie uitje was gewonnen tijdens het laatste Sem Steijn Toernooi op KMD.

Het was een spannende pot waarbij FC Twente met 1-0 wist te winnen! Na het fluitsignaal hadden de jongens van KMD in het Twente spelershome een gezellige meet-and-greet met Sem en kregen ze de kans om op de foto te gaan en handtekeningen te vragen van Sem en andere spelers van FC Twente.

KMD bedankt FC Twente en Sem Steijn voor de fijne ontvangst en aandacht en veel succes in de competitie en Europa League!

IMG_4957-2 IMG_4957-2