Vacature Technisch Coördinator Senioren bij SV KMD

Ben jij een enthousiaste en ervaren voetbaltrainer met een passie voor ontwikkeling en teamspel? Wil je graag een sleutelrol vervullen in de verdere groei en ontwikkeling van de seniorenteams van SV KMD? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over SV KMD

SV KMD is een bruisende en ambitieuze voetbalvereniging, waar sportiviteit en gezelligheid hand in hand gaan. Met een sterk verankerde positie in de regio bieden wij een plek voor zowel prestatief als recreatief voetbal. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling, plezier en samenwerking.

Functieomschrijving

Als Technisch Coördinator Senioren ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling, begeleiding en uitvoering van het technische beleid voor de seniorenafdeling. Je werkt nauw samen met trainers, leiders en de Technische Commissie om de prestaties en het spelplezier binnen de seniorenteams te optimaliseren.

Taken en verantwoordelijkheden:

- Coördineren en ondersteunen van de seniorentrainers van de teams KMD 1, 2, O23-1 en VR1;

- Het uitwerken en bewaken van het technische beleid voor de seniorenafdeling;

- Organiseren van (bij)scholingen, trainingsprogramma’s en oefenwedstrijden;

- Monitoren van de ontwikkeling van spelers en trainers, en waar nodig advies geven;

- Samenwerken met de Technische Commissie en de jeugdcoördinator om de doorstroom van jeugd naar senioren soepel te laten verlopen;

- Fungeren als aanspreekpunt voor technische vraagstukken binnen de seniorenafdeling;

- Actief bijdragen aan een positieve en motiverende verenigingscultuur.

Wie zoeken wij?

- Je hebt ervaring als (hoofd)trainer in het amateurvoetbal, bij voorkeur op seniorenniveau;

- Je hebt een diploma UEFA C (of hoger) of bent bereid deze te behalen;

- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kunt zowel spelers als trainers inspireren;

- Je bent organisatorisch sterk en hebt oog voor zowel het team als de individuele ontwikkeling van spelers;

- Je bent een echte teamspeler, betrokken en in staat om samen te werken met verschillende lagen binnen de vereniging;

Wat bieden wij?

- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een warme en betrokken vereniging;

- De kans om te werken met gemotiveerde spelers en trainers;

- Ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling binnen het technisch beleid;

- Een passende vergoeding in overleg.

Interesse?

Ben jij de Technisch Coördinator die wij zoeken en wil jij samen met ons SV KMD verder laten groeien? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar patrick.kriek@sv-kmd.nl (mailto:patrick.kriek@sv-kmd.nl) vóór 1 november 2024. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Patrick Kriek via 06-10602116.

Wij kijken uit naar je reactie!

vacature voetbal vacature voetbal