Vacature: Trainer Onder 23-1 bij SV-KMD - 3e divisie

SV-KMD, een ambitieuze en gezellige voetbalvereniging in Wateringen, is op zoek naar een gedreven en enthousiaste trainer voor ons Onder 23-1 team. Het team bestaat uit talentvolle spelers die zich graag verder willen ontwikkelen binnen de club. Ben jij de trainer die hen naar het volgende niveau kan brengen?

Wat wij zoeken:

- Ervaring en diploma’s: Je hebt minimaal een UEFA C-diploma (of je bent bereid deze op korte termijn te halen).

- Passie voor voetbalontwikkeling: Je hebt oog voor de ontwikkeling van jonge spelers en kunt hen helpen hun talenten maximaal te benutten.

- Leiderschap: Je bent in staat om een team te motiveren, te coachen en te begeleiden, zowel op het veld als daarbuiten.

- Communicatief sterk: Je kunt goed samenwerken met spelers, trainers, ouders en het bestuur van de club.

- Tactisch inzicht: Je bent in staat om het team zowel technisch als tactisch sterker te maken.

Wat wij bieden:

- Een ambitieuze voetbalomgeving waarin zowel prestatie als plezier centraal staan.

- De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen als trainer binnen een familieclub met grote betrokkenheid van vrijwilligers en supporters.

- Goede faciliteiten en een gezellige sfeer binnen de vereniging.

- Een passende vergoeding voor jouw inzet en expertise.

Taken en verantwoordelijkheden:

- Het verzorgen van twee trainingen per week voor het O23-1 team.

- Het coachen en begeleiden van het team tijdens wedstrijden in competitieverband.

- Samenwerken met de technische staf en bijdragen aan de voetbalontwikkeling binnen de club.

- Evalueren en verbeteren van zowel individuele spelers als het team als geheel.

Interesse?

Stuur je motivatie en CV naar technischezaken@sv-kmd.nl (mailto:technischezaken@sv-kmd.nl), of neem contact op met Patrick Kriek via 06-10902116 voor meer informatie.

Sollicitaties zijn welkom tot 1-11-2024. We kijken uit naar jouw reactie en wie weet word jij de nieuwe trainer van ons talentvolle O23-1 team!

Met sportieve groet,

Patrick Kriek