Afscheid van Voormalig KMD 1 Spelers

Dylan Groen, Jules Maring, Bradley Meijer, Rob Vrijmoed en Dennis Raatgever

Op zaterdag 12 oktober staat er een bijzondere dag op het programma bij SV-KMD. Na de spannende wedstrijd van ons eerste elftal tegen Vitesse Delft 1 nemen we officieel afscheid van vijf iconische spelers die jarenlang hun talent en passie hebben ingezet voor KMD 1: Dylan Groen, Jules Maring, Bradley Meijer, Rob Vrijmoed en Dennis Raatgever.

Deze spelers hebben een waardevolle bijdrage geleverd aan het succes en de teamgeest van KMD 1 en we willen hen graag bedanken voor hun toewijding en inzet. Na afloop van de wedstrijd zullen we stilstaan bij hun afscheid en hen een welverdiend eerbetoon geven.

Kom dus op zaterdag 12 oktober naar SV-KMD om ons team aan te moedigen en om samen afscheid te nemen van deze vijf clubhelden. Het belooft een bijzondere middag te worden.

We hopen jullie allemaal te zien!

club voor het leven club voor het leven