Rabobank helpt

Op donderdag 17 oktober heeft SV-KMD een cheque ter waarde van €1207,99 ontvangen uit handen van Edwin Canten, trainer KMD 2. Dit bedrag is vanuit de Rabobank beschikbaar gesteld vanuit het prachtige initiatief RaboClubSupport. Hiermee helpt de Rabobank om lokale verenigingen te ondersteunen bij het verwezenlijken van hun ambities. Wij zijn enorm dankbaar voor deze bijdrage. Deze bijdrage zal een bestemming krijgen om onze geluidsinstallatie in de kantine te vervangen en het plaatsen van groot Tv-scherm.

Naast het initiatief RaboClubSupport heeft dit jaar de Rabobank de actie ‘Verduurzamen Clubs’ lopen. Een waardevolle actie die verenigingen helpt bij het verduurzamen. Als club moeten we afscheid nemen van de bekende witte plastic wegwerp bekertjes en de plastic wegwerp drink- en bierbekers. Deze moeten we vervangen voor hard plastic. Dit is een behoorlijke investering waar wij als club mee worstelde. We daarom zeer content dat we vanuit de Rabobank het volgende mogen ontvangen:

1.250 ​Hardcups koffie/thee
1.250 ​Hardcups limonade/wijn
500 ​Hardcups bier
3 ​Petflesverzamelaar
3​ Recycle afvalbak binnen
3​ Recycle afvalbak buiten

De komende weken zullen de jeugdteams al worden voorzien van deze bekers die zij tijdens de rust kunnen gebruiken voor limonade of thee. Meer informatie volgt hierover naar de teams.

IMG-20241017-WA0005 IMG-20241017-WA0005