Van de bestuurstafel

1. Dinsdag 26 november houdt Ziggo samen met KMD een avond met als Thema : Support de supporter. Organisatie samen met Peter vd Berg, cq Vitis Welzijn . Het gaat om de wedstrijd Manchester City toegen Feyenoord.

2. We hebben een nieuwe geluidsinstallatie in de kantine en op het park.

3. Vanuit de inloopdagen (voor 60+) eind sept volgt er een valpreventiecursus. Dit betreft 13x een uur waarbij sportiefplus begeleiding geeft aan oudere. Een kleine kostenvergoeding + een kop koffie kunnen we hier in rekening voor brengen. Waarschijnlijk zal dit op do of vrij ochtend gehouden worden.

4. We hebben een nieuwe whatsapp communitte van KMD, waar we vanuit de club in de toekomst centraal informatie gaan delen met de leden.

5. De Rabobank heeft plastic houdbare bekers gesponsord voor de jeugd, voor de thuis en uitspelende clubs. Zo kunnen we onze kinderen een drankje geven tijdens de wedstrijden, op een milieu vriendelijke manier. De komende weken zal de jeugdcommissie dit verder gaan regelen.

bestuur bestuur