Vacature Secretaris SV KMD – Maak het Verschil op een Flexibele Manier!

Ben jij goed georganiseerd, betrokken bij SV KMD en wil je graag bijdragen aan het bestuur van onze vereniging? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Als secretaris van SV KMD speel je een belangrijke rol in ons bestuur. Jij bent de schakel die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt. En het beste? Deze functie vraagt slechts 1 tot 2 uur van je tijd per week wanneer het jou uitkomt! Flexibiliteit staat voorop, dus je kunt de rol goed combineren met werk, studie of andere bezigheden.

Wat je gaat doen:

- Beheren van de inkomende en uitgaande correspondentie (zoals e-mails en brieven);

- Borging van de genomen besluiten in de bestuursvergadering;

- Behandelen van officiële correspondentie met de KNVB en andere instanties;

- Coördineren van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV), inclusief de voorbereiding van de stukken;

- Neemt maandelijks deel aan de bestuursvergadering als volwaardig lid van het bestuur.

Met jouw inzet help je SV KMD sterker en beter georganiseerd te blijven. Wil jij samen met ons bestuur impact maken? Meld je dan aan als secretaris!

voorzitter@sv-kmd.nl